Distribution

  • Ventetiden for kontakt med personalet må højst være 10 min.
  • Der må højst være 0,02 % fejl målt i forhold til antal ordinerede
    pakninger inden for de seneste 12 måneder
  • Der må højst være 0,02 % fejl som opstår i forbindelse med
    oprettelse eller ændring af ordination.
  • Det er apotekets mål umiddelbart at kunne levere 98 % af de
    efterspurgte apoteksforbeholdte lægemidler.
 

Handicapbetjening

  • Ved betjening af handicappede tilstræber apotekets personale
    sig på i videst mulig omfang at tage de nødvendige hensyn
  • Apoteket bør have en optimal fysisk tilgængelighed for alle
    kunder der måtte have brug for pågældende ydelser.
 

Rådgivning og information

  • Målet er at alle vore kunder inviteres til dialog, i praksis måltsom minimum
    80 % af brugerne af lægemidlet og andre varer omfattet af sektorkrav.
  • Alle forsendelseskunder modtager information om at apoteket kan kontaktes
    for yderligere oplysninger om de tilsendte lægemidler.
  • Alle kunder, der modtager dosispakket medicin, får kopi af dosiskortet.